Po raz pierwszy w Polsce został uruchomiony wirtualny supermarket w metrze. Ściany peronów stacji Centrum zostały wyklejone plakatami przypominającymi półki sklepowe Frisco.pl - jednego z największych i najdłużej działających spożywczych e-sklepów. Skanując smartfonem kody kreskowe produktów, można było podczas oczekiwania na metro zrobić zakupy z dostawą wprost do domu.

(...)

Działania public relations prowadzone przez Practum kierowane do dziennikarzy i blogerów zaowocowały licznymi i pozytywnymi publikacjami. Informacje na temat innowacyjnego rozwiązania wprowadzonego prze Frisco.pl pojawiły się m.in. na głównych stronach największych portali internatowych, jak Onet.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl. Tematem interesowały się też media lokalne oraz branżowe, zajmujące się zagadnieniami związanymi z tradycyjnym handlem, e-commerce czy sektorem FMCG. Podziemny - jak go nazywano - sklep stał się przedmiotem analiz w studiach przypadków, a także był wymieniany jako jedno z najistotniejszych wydarzeń w branży e-commerce.

Więcej: Marketing w Praktyce, luty 2014