Coraz bliżej rozstrzygnięcia tegorocznej edycji konkursu EMEA SABRE Awards. Do tegorocznych finałów zakwalifikowano 10 polskich projektów.

Jury doceniło kampanię PZU „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, którą zrealizowały agencje On Board PR i VML Poland. Otrzymała ona nominację w kategorii „Integrated Marketing”.  Z uznaniem spotkał się też projekt „Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win” realizowany przez Publicon dla Instytutu Spraw Obywatelskich (nominacja w kategorii obejmującej kraje bałtyckie). W tej samej kategorii wśród nominowanych znalazły się także: kampania społeczna „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom” (akcja ZT Kruszwica) oraz projekt „Dzień przyjaciół piłki nożnej”, realizowany przez Fundację "Piłka jest Piękna", Federację Stowarzyszeń "Amazonki" oraz agencję public relations Practum Consulting.

(...)

Łącznie do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 2 tys. prac. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona podczas ceremonii 19 maja w Londynie. Kampanie ocenia jury, w skład którego wchodzi ponad 40 specjalistów z branży. Wśród nich Sebastian Stępak z MSL Warsaw.

 

Więcej: Proto.pl, 8 kwietnia 2015

http://www.proto.pl/aktualnosci/polacy-wsrod-finalistow-sabre-awards