Spółka A.pl Internet, właściciel delikatesów internetowych, podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: Proto.pl, 19 października 2011

http://www.proto.pl/archiwum/info?itemId=101427

Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą „Smak Jakości”.(…) W promocji programu poprzez działania public relations wspiera Sfinksa agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 18 października 2011

http://epr.pl/sfinks-promuje-badanie-jakosci,pr-w-firmie-info,29544,1.html

Spółka A.pl Internet - właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: NewsLine.pl, 18 października 2011

http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art6259,delikatesy-a-pl-z-practum-consulting.html

Spółka A pl Internet - właściciel delikatesów internetowych – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: ona24.eu, 18 października 2011

http://www.ona24.eu/wiadomosci/practum-pr/practum-consulting-obsluguje-delikatesy-internetowe

Spółka A.pl Internet (właściciel delikatesów w sieci o nazwie A.pl) podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: Presserwis, 18 października 2011

Relacje z mediami i działania z zakresu PR korporacyjnego na rzecz spółki A.pl Internet, właściciela delikatesów internetowych A.pl, prowadzić będzie agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Marketing przy Kawie, 18 października 2011

http://marketing-news.pl/message.php?art=31541

Spółka A.pl Internet - właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: IPIS.pl, 17 października 2011

http://ipis.pl/artykul.php?idartykul=39677&poddzial=Strona%20g%C5%82%C3%B3wna

Spółka A.pl Internet - właściciel delikatesów internetowych A.pl - podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: eMarketing2.pl, 17 października 2011

http://emarketing2.pl/delikatesy-apl-z-practum-consulting.html

Spółka A.pl Internet, właściciel delikatesów internetowych A.pl, podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: PortalSpozywczy.pl, 17 października 2011

http://www.portalspozywczy.pl/marketing/wiadomosci/a-pl-ma-agencje-pr,58973.html

Spółka A.pl Internet - właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 17 października 2011

http://www.epr.pl/internetowe-delikatesy-w-practum-consulting,internet,29527,1.html

Spółka A.pl Internet – właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 17 października 2011

http://prportal.pl/2011/10/17/delikatesy-a-pl-z-practum-consulting/

Sfinks Polska, właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą "Smak Jakości". (…) W promocji programu poprzez działania public relations Sfinksa wspiera agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: WirtualneMedia.pl, 12 października 2011

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sfinks-wprowadza-smak-jakosci-klienci-zbadaja-jakosc-uslug

Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą „Smak Jakości”.  (…)W promocji programu poprzez działania public relations wspiera Sfinksa agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 12 października 2011

http://prportal.pl/2011/10/12/sfinks-promuje-badanie-jakosci-i-program-lojalnosciowy/

Więcej: WirtualneMedia.pl, 12 października 2011
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sfinks-wprowadza-smak-jakosci-klienci-zbadaja-jakosc-uslug


Sfinks promuje badanie jakości i program lojalnościowy
Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą „Smak Jakości”.  (…)W promocji programu poprzez działania public relations wspiera Sfinksa agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 12 października 2011
http://prportal.pl/2011/10/12/sfinks-promuje-badanie-jakosci-i-program-lojalnosciowy/


Delikatesy A.pl z Practum Consulting

Spółka A.pl Internet - właściciel delikatesów internetowych A.pl – podpisała umowę z agencją public relations Practum Consulting.

Sphinx - sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska - rozpoczęła kampanię promocyjną wokół jesiennej odsłony happy hours.(…) Kampania promocyjna została zaplanowana przez dział marketingu Sfinks Polska, przy wsparciu graficznym ze strony MasTeam oraz agencji Practum Consulting w zakresie działań public relations.

Więcej: Media2.pl, 4 października 2011

http://media2.pl/reklama-pr/84321-Sphinx-promuje-jesienne-happy-hours.html