Firma Plast-Box podpisała umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.

Więcej: Wirtualnemedia.pl, 8 stycznia 2013

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/practum-consulting-dla-plast-box

Plast-Box, producent opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.

Więcej: Portalspozywczy.pl, 8 stycznia 2013

http://www.portalspozywczy.pl/opakowania/wiadomosci/plast-box-podpisal-kontrakt-z-practum,80608.html

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.

Więcej: Prnews.pl, 8 stycznia 2013

http://prnews.pl/aktualnosci/plast-box-z-agencja-practum-consulting-2732866.html

Plast-Box, producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting.Practum będzie prowadzić działania z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego. Zajmie się też wsparciem zarządu Plast-Boxu w komunikacji z rynkiem kapitałowym, a także obsługą biura prasowego spółki.

Więcej: Marketing przy Kawie, 8 stycznia 2013

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=37117

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.

Więcej: Medianews.com.pl, 8 stycznia 2013

http://www.medianews.com.pl/public-relations/6444-plast-box-z-agencja-practum-consulting

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.

Więcej: Signs.pl, 8 stycznia 2013

http://www.signs.pl/plast-box-z-practum-consulting,17637,artykul.html

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.

Więcej: 24pr.pl, 8 stycznia 2013

http://24pr.pl/2013/01/plast-box-z-agencja-pr/

Wystartowała nowa kampania telewizyjna restauracji Sphinx. W jej ramach wyświetlane są dwa spoty reklamujące kultowa danie sieci − shoarmę − z napojem bezalkoholowym oraz piwem. (…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Horeca.pl, 24 września 2012

http://www.horeca.pl/z_branzy/art4306.html

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…)  Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Signs.pl, 19 września 2012

http://www.signs.pl/kampania-telewizyjna-sieci-sphinks,16656,artykul.html

Sieć restauracji Sphinx ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…)Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Horecanet.pl, 19 września 2012

http://www.horecanet.pl/Rusza-nowa-kampania-telewizyjna-Sphinksa,wiadomosc,19,wrzesien,2012.aspx

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Warszawa.centres.pl, 19 września 2012

http://warszawa.centers.pl/aktualnosci/sphinx-rusza-nowa-kampania-telewizyjna/

W telewizji, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania restauracji Sphinx reklamująca zestawy z shoarmą i Pepsi lub piwem Okocim. Akcję dział marketingu Sfinks Polska przygotował wspólnie z firmami Vision, Starcom i agencją public relations Practum Consulting.

Więcej: Wirtualnemedia.pl, 19 września 2012

http://www.wirtualnemedia.pl/print/sphinx-reklamuje-shoarme-z-pepsi-i-piwem-okocim-wideo

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, wystartował z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…)Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Marketing przy Kawie, 18 września 2012

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=35997

Sieć Sphinx rusza z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Media2.pl, 18 września 2012

http://www.media2.pl/reklama-pr/96168-Shoarma-z-napojem-za-1990-zl-rusza-nowa-kampania-Sphinx-w-TV-wideo.html