Ekstraklasa logo

Rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/21 będą transmitowane także na terenie Rosji. Prawa do pokazywania wszystkich meczów nabyła MATCH TV - największa bezpłatna telewizja w tym kraju. Transmisje rozpoczną się już od bieżącej kolejki, w ramach której zaprezentowane zostaną mecze Piast Gliwice-Górnik Zabrze oraz Lech Poznań–Pogoń Szczecin, a także mecz Wisły Płock ze Śląskiem Wrocław.

Ekstraklasa logo

TZF Polfa, będąca najstarszym producentem leków w Polsce, została Partnerem Profesjonalnej Dezynfekcji rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.  W trwającym sezonie wyposaży wszystkie kluby oraz ligową spółkę w bezdotykowe dyspensery oraz płyny dezynfekujące ręce Trisept MAX w zamian za świadczenia promocyjne.

Ekstraklasa SA prowadzi sprzedaż praw do międzynarodowych transmisji meczów wznawianej po pandemii ligi. Umowy zostały już sfinalizowane z podmiotami z Wielkiej Brytanii i Irlandii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Izreala. Poszerzono też współpracę o transmisje kolejnych meczów na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii. W toku są dalsze negocjacje z partnerami z Europy. Restart PKO Bank Polski Ekstraklasy zaplanowano na 29 maja.

Dachser logo

Operator usług logistycznych Dachser inwestuje w swój oddział w Norymberdze, rozbudowując o ponad 5,2 tys. mkw. terminale przeładunkowe. Oprócz tego firma powiększa biuro o 1,2 tys. mkw. i parking dla ciężarówek oraz pojazdów służbowych. Dachser zainwestował w projekt 22,5 mln euro.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, rozszerza swoją sieć Cargoplus, czyli połączeń drogowych do Rosji, ze względu na rosnące zainteresowanie unijnych eksporterów tym kierunkiem. W oddziale w Strykowie Dachser Polska utworzył punkt przeładunkowy, gdzie przesyłki z Polski i innych krajów UE są konsolidowane, a następnie wysyłane do oddziałów Dachser w Rosji. Operator obejmuje zasięgiem całą Rosję i inne kraje WNP.

Dachser logo

Asortyment przyjazny sprzedaży online, większa elastyczność, umiejętność szybkiego reagowania, mniejsze zamówienia, możliwości tymczasowego zmagazynowania towaru, dywersyfikacja źródeł zaopatrzenia i dostęp do tzw. okna czasowego przy dostawie – do takich warunków muszą w wyniku pandemii dostosować się polscy producenci zaopatrujący sieci sklepów typu „dom i ogród” za granicą. Dachser, globalny operator logistyczny, który od lat obsługuje europejskie DIY i współpracujących z nią polskich eksporterów, komentuje zmiany na tym rynku.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, rozwija działalność w niemieckiej Turyngii, inwestując w nowe centrum logistyczne w stolicy landu - Erfurcie. Powstaje tam magazyn o powierzchni 20 tys. mkw. z biurem, strefami oczekiwania i parkingiem dla ciężarówek.

Dachser logo

Dachser Polska, globalny operator logistyczny, zachęca swoich pracowników, żeby 15 maja skończyli pracę o dwie godziny wcześniej i przeznaczyli ten czas na pielęgnowanie relacji z osobami z bliższego oraz dalszego otoczenia. Firma, zatrudniająca blisko 600 osób w całym kraju, po raz kolejny bierze udział w kampanii „Dwie Godziny dla Rodziny”, jednak w tym roku, ze względu na wyjątkowe okoliczności związane z pandemią, akcja przybrała odsłonę „#Dwie Godziny dla Człowieka”.

Operator logistyczny Dachser Polska po raz szósty z rzędu otrzymał tytuł Firma Dobrze Widziana. To wyróżnienie w konkursie Business Centre Club, przyznawane firmom społecznie odpowiedzialnym. Z kolei w Niemczech operator znalazł się w gronie najlepszych marek logistycznych. Dachser zajął drugie miejsce w rankingu niemieckiego magazynu Logistik Heute i stowarzyszenia logistycznego BVL. Czytelnicy pisma oraz członkowie BVL docenili operatora za logistykę kontraktową.

Dachser logo

Od początku kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, który wybuchł pod koniec lutego, operator logistyczny Dachser Air & Sea Logistics wyczarterował dla swoich klientów 30 samolotów i przetransportował w sumie ponad 60 mln masek oraz środki ochrony osobistej, w tym rękawice. Pod koniec kwietnia Dachser po raz pierwszy w historii firmy w jednym tylko tygodniu zorganizował aż osiem rejsów czarterowych, z czego trzy na trasie Hongkong-Los Angeles.

Dachser logo

Dachser, globalny operator logistyczny, wypracował w Polsce w 2019 r. przychody w wysokości 494,4 mln zł. W 2020 r. firma kontynuuje plan rozbudowy krajowych oddziałów, a część inwestycji została zrealizowana już w I kwartale. Operator, który zdobył mocną pozycję w obsłudze drogowego eksportu z Polski do państw unijnych, będzie także rozwijał sieć połączeń na Wschód, m.in. do Rosji. Drugim obszarem rozwoju, ściśle rozwijanym z drogowym, jest działalność w zakresie obsługi przesyłek lotniczych i morskich, obejmująca zasięgiem cały świat.  Obecna pandemia, choć oznacza wiele wyzwań dla biznesu i trudno określić jak długo potrwa oraz jakie pozostawi po sobie skutki, nie wpływa zasadniczo na zmianę podejścia zarządu firmy do strategii rozwoju Dachser w Polsce.

Dachser Air & Sea Logistics, międzynarodowy operator logistyczny działający także w Polsce, zorganizował z Szanghaju transport pilnie potrzebnych produktów medycznych. Dostawy trafiły do szpitali we Francji.