Sieć restauracji Sphinx, rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. (…) Większość działań związanych z przygotowaniem kampanii została przygotowana przez dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie przy wykonaniu grafik zapewniła agencja MasTeam. Za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: AgencjaBTL.pl, 27 kwietnia 2011

http://www.agencjabtl.pl/4264/nowosci/sphinx-reklamuje-promocje-na-kazdy-dzien.html

W restauracjach Sphinx ruszyła promocja obejmująca 4 oferty dostępne w poszczególne dni tygodnia. (…) Promocję reklamują materiały BTL (ulotki, plakaty, wkładki do menu i tzw. table standy), mailing do klientów i na stronie sphinx.pl oraz działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: WirtualneMedia.pl, 27 kwietnia 2011

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-z-promocjami-przez-caly-tydzien

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. (…) Większość działań związanych z przygotowaniem kampanii została przygotowana przez dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie przy wykonaniu grafik zapewniła agencja MasTeam. Akcja jest wsparta także działaniami PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 27 kwietnia 2011

http://prportal.pl/2011/04/27/sphinx-promocja-na-kazdy-dzien-tygodnia/

Sieć restauracji Sphinx, rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. Oferta jest reklamowana przy wykorzystaniu materiałów BTL - ulotek, plakatów, wkładek do menu i tzw. table standów. (…) Akcja jest wsparta także działaniami PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej. Mediarun.pl, 26 kwietnia 2011

http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/reklama-reklama,sphinx_reklamuje_promocje_na_kazdy_dzien,39194,2,1,1.html

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. (…)Większość działań związanych z przygotowaniem kampanii została przygotowana przez dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie przy wykonaniu grafik zapewniła agencja MasTeam. Za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 26 kwietnia 2011

http://www.epr.pl/inny-sphinx-na-kazdy-dzien-tygodnia,zycie-i-styl,27684,1.html

Jacek Yerka – REALIZM MAGICZNY

Laureat prestiżowej nagrody „World Fantasy Award” w 1995 r.
(wybrany spośród 260 nominowanych artystów)

Urodził się w 1952 r., a w 1976 r. ukończył Wydział Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Początkowo specjalizował się w grafice, projektował i wystawiał swoje plakaty m. in. na Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach, Biennale w Lahti oraz w Warszawie. Od 1980 r. całkowicie oddał się malarstwu. Swoimi pracami od lat zadziwia nie tylko miłośników fantastyki. Tworząc surrealne kompozycje bazuje przede wszystkim na swojej nie znającej granic wyobraźni, posługując się precyzyjną, wzorowaną na dawnych mistrzach - jak Jan van Eyck czy Hieronymus Bosch - technice.

Prace Jacka Yerki stały się inspiracją dla Harlona Ellisona, autora fantasy, do napisania 30 opowiadań, które wraz z obrazami Jacka Yerki zostały wydane w albumie pt. „Mind Fields” przez amerykańskie wydawnictwo "Morpheus Intenational". Wydało ono również kolejne albumy poświęcone twórczości artysty: "The Fantastic Art of Jacek Yerka" oraz "Fields of Vision" obejmujący całą twórczość artysty.

Obrazy Jacka Yerki są także inspiracją dla sztuki filmowej, m. in. amerykański producent Rene Daalder zaprosił artystę do współpracy w filmie "Stawberry Fields", gdzie jako podkład muzyczny dla obrazów świata wykorzystywane są piosenki Beatlesów.

Jacek Yerka od 10 lat współpracuje z Galerią Bevery Hills. Na stałe mieszka i tworzy w Polsce.

 

Yerkaland

Możliwość obejrzenia innych obrazów i zakupu prac artysty na: http://www.yerkaland.com

Klub piłkarski Widzew Łódź promuje sprzedaż karnetów na mecze wiosennej rundy rozgrywek w Ekstraklasie. Kampania ma zachęcić kibiców do oglądania meczów z trybun stadionu. Klub proponuje zniżki na karnety i bilety kobietom, dzieciom oraz osobom starszym. (…) Za działania reklamowe i planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Widzewa Łódź. Działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Onet.pl, 24 lutego 2011

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lodz/widzew-reklamuje-karnety-na-runde-wiosenna,1,4192954,wiadomosc.html

Klub piłkarski Widzew Łódź promuje sprzedaż karnetów na mecze wiosennej rundy rozgrywek w Ekstraklasie. Kampania ma zachęcić kibiców do oglądania meczów z trybun stadionu. Klub proponuje zniżki na karnety i bilety kobietom, dzieciom oraz osobom starszym. (…) Za działania reklamowe i planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Widzewa Łódź. Działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Press.pl, 24 lutego 2011

http://www.press.pl/newsy/pokaz.php?id=25345