Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadzają nową ofertę pod hasłem „Gwiazdy Sezonu IV”. W letnio-jesiennej propozycji znajdują się takie dania jak „Krem z pieczonej papryki”, „Quesadilla z Shoarmą”, „Sałata z serem halloumi”, „Shoarma zapiekana z pieczarkami” i „Polędwiczka z kurkami”. Jako „Goście Specjalni” w ofercie pojawiają się trzy steki z argentyńskiej, australijskiej i polskiej wołowiny. W ramach wkładki dostępne są także orzeźwiające napoje. Z oferty skorzystać można do 13 października br. we wszystkich restauracjach Sphinx.

W powiększonym centrum handlowym Factory Ursus uruchomiona została nowa restauracja Sphinx, należąca do jednej z najpopularniejszych sieci gastronomicznych w Polsce. Jednocześnie jest to szesnasty lokal działający pod szyldem Sphinx w Warszawie i okolicach.

Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – zaraportowała wpłynięcie do spółki pisma od udziałowców Da Grasso informującego, że kontynuowanie negocjacji w sprawie sprzedaży udziałów na przedstawionych przez Sfinksa warunkach uważają za nieuzasadnione. Sfinks domaga się wyjaśnień od właścicielek sieci pizzerii.

Sfinks

Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska, wystąpi w nowym telewizyjnym programie „Kryptonim szef”, nadawanym na antenie TVP1. Pojawi się incognito w odcinku poświęconym sieci restauracji Sphinx i będzie pracował na różnych stanowiskach w wybranych lokalach. Odcinek z udziałem Sylwestra Cacka zostanie wyemitowany w TVP1 w środę, 9 września br., o godz. 20.25.

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, otworzyła swój pierwszy lokal w Malborku. Nowa restauracja położona jest w pobliżu znanego zamku krzyżackiego, przy ul. Piastowskiej 3. Lokal prowadzony jest w systemie operatorskim.

Spółka Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK w drugim kwartale 2015 r. zanotowała wynik EBITDA na poziomie 4,6 mln zł, co oznacza wzrost o 51% r/r.  Dla spółki jest to kolejny kwartał wysokiego wzrostu r/r wyniku EBITDA. Od kwietnia do czerwca br. Sfinks Polska zwiększył również o 166% r/r jednostkowy zysk na działalności operacyjnej, który wyniósł 2,5 mln zł. Od początku roku kalendarzowego spółka otworzyła 6 nowych restauracji i zaraportowała podpisanie kolejnych 13 umów na nowe lokalizacje. Spółka podtrzymała prognozy ogłoszone w strategii, która przewiduje średni zwrot z inwestycji w restauracje nie niższy niż 30%.

Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, przygotowały dla klientów nowe menu śniadaniowe. W karcie znalazło się osiem propozycji na dobry początek dnia m.in. „Lekki łosoś”, „Jajecznica” „Hummus Jamil”, „Łosoś pita”. Do każdego dania klienci mogą domówić kawę czarną bądź z mlekiem lub herbatę za 1,99 zł. Z nowej oferty śniadań można korzystać codziennie do godz. 12.30 w wybranych restauracjach sieci Sphinx. 

Restauracje Chłopskie Jadło, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadzają nową wkładkę do menu z cyklu „Szef kuchni poleca – Babie Lato”. Zawiera ona trzy propozycje dań skomponowanych w oparciu o sezonowe produkty – placuszki z cukinią, gulasz Macieja z kaszą pęczak i kaszę kresową z pieca. We wkładce znaleźć można także orzeźwiające napoje z dodatkiem owoców. Oferta obowiązuje do 18 października br. we wszystkich lokalach Chłopskie Jadło.