Dachser DIY Logistics w Polsce w 2015 roku zwiekszył rok do roku o 162% liczbę przesyłek eksportowych zrealizowanych do europejskich marketów typu dom i ogród. Był to największy wzrost wśród europejskich oddziałów Dachser DIY-Logistics. Tym samym Polska zdobyła pierwsze miejsce w rankingu eksportu prowadzonym przez jednego z największych operatorów logistyczncych na świecie. Ogłoszenie zwycięzcy odbyło się podczas Europejskich Dni DIY organizowanych w tym roku przez Dachser w Madrycie.

Rusza seria konkursów „Beckers dodaje barw” na uruchomionym niedawno polskim oficjalnym profilu marki Beckers na Facebooku popularyzującym hasło „Beckers. I życie nabiera barw”. Zadaniem uczestników będzie stworzenie autorskiej koncepcji przemalowania wybranego przez siebie pomieszczenia z wykorzystaniem farb Beckers Designer Colour. Najlepsze pomysły będą nagrodzone zestawami farb z palety kolorów wybranych w zgłoszeniu konkursowym. Komunikację marki Beckers w mediach społecznościowych poza Facebookiem rozpoczęto również w serwisach Instagram oraz Pinterest. Planowane jest też uruchomienie dla niej oficjalnego kanału na YouTube. Działania na rzecz marki Beckers w social mediach koordynuje Practum Consulting.

Najbardziej oryginalne, nowatorskie projekty domów jednorodzinnych w Polsce przybliży widzom nowy program telewizyjny „Domy Przyszłości”. W składającym się z dziesięciu odcinków cyklu Marzena Rogalska wraz z gośćmi przedstawi zasługujące na uwagę budynki mieszkalne z różnych miejsc kraju, prezentujące najwyższą jakość architektoniczną. Odcinki programu emitowane są na antenie TVP 2 w soboty o godzinie 12:25. Sponsorem i wyłącznym partnerem „Domów Przyszłości” jest producent farb Tikkurila. 

Marka Beckers rozpoczęła kampanię radiową w RMF FM promującą linię produktów Beckers Designer Kitchen & Barthroom, połączoną z konkursem dla słuchaczy. Działania promocyjne są prowadzone pod hasłem „Pozbądź się potwórczości ze ścian” i bazują na trzech spotach radiowych podkreślających kluczowe cechy farb Beckers Designer Kitchen & Barthroom - piękne kolory i łatwość usuwania z nich nawet tak trudnych plam jak zabrudzenia powstające podczas gotowania czy malunki dzieci na ścianach. Kampanię radiową wspierają reklamy na portalach internetowych i w mediach społecznościowych.

practum_tikkurila logo

W ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie Tikkurila poprowadzi seminarium dla studentów Wydziału Architektury Wnętrz pod hasłem „Farby w architekturze”. Podczas szkolenia ekspert marki będzie opowiadać o właściwościach chemicznych produktów wykorzystywanych do malowania pomieszczeń, narzędziach przydatnych w projektowaniu wnętrz, a także o najnowszych trendach w branży farbiarskiej, co w przyszłości może ułatwić studentom wykonywanie zawodu architekta. Zajęcia odbędą się w środę, 27 kwietnia br. 

Marzysz o idealnym dopasowaniu koloru farby do właśnie zakupionych zasłon? A może chcesz odwzorować na ścianie barwę nieba uwiecznioną na zdjęciu z cudownych wakacji? Wszystkim poszukującym perfekcyjnego dobrania barwy ścian do koloru konkretnego przedmiotu z życia codziennego przychodzą z pomocą Studia Koloru Tikkurila, świadczące usługę Color Service. Umożliwia ona zidentyfikowanie koloru dowolnego przedmiotu niezależnie od rodzaju podłoża i wskazanie odpowiadającego mu koloru farby z szerokiej palety Tikkurila.

Ekipa budowlana programu Nasz Nowy Dom, pod czujnym okiem Katarzyny Dowbor, w wybranych domach, do ich odnowienia używać będzie farb Jedynka. Najbliższe odcinki z Jedynką zostaną wyemitowane na antenie Polsatu w czwartek, 24 marca br. i 7 kwietnia br. o godz. 20.05. Pierwszy program z produktami polskiej marki można już obejrzeć na IPLA.

farby jedynka logo

Jedynka została po raz kolejny uznana za jedną z najsilniejszych marek w Polsce w kategorii „Remont i wykończenie domu - farby i lakiery” i otrzymała tytuł Superbrands Created in Poland 2015/2016. Oznacza to, że Jedynka należy do najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej polecanych przez konsumentów marek w tej kategorii produktów dostępnych na rynku.