Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.

- Sprzedaż i rentowność naszej firmy wciąż rosną niezależnie od trudnej sytuacji gospodarczej w Europie. Stale zdobywamy nowych klientów, wchodzimy do nowych krajów, a dzięki zrealizowaniu w ostatnich latach inwestycji o wartości kilkudziesięciu milionów złotych poszerzamy i unowocześniamy ofertę produktową. Zależy nam, by utrzymywać jak najlepsze relacje z odbiorcami, informować ich o naszych planach i nowościach w firmie. Bardzo istotna dla nas jako spółki giełdowej jest także skuteczna komunikacja z inwestorami, budowanie zaufania akcjonariuszy poprzez wiarygodny i czytelny przekaz informacji. Liczymy we wszystkich tych obszarach na profesjonalne wsparcie ze strony Practum – komentuje Krzysztof Pióro, prezes zarządu Plast-Box SA.