Ekstraklasa logo

Ekstraklasa S.A. wypłaciła 16 klubom 155 mln zł wpływów gotówkowych za sezon 2018/2019. To o 4,5 mln zł więcej niż w poprzednim sezonie i kolejna rekordowa wartość przekazana klubom przez ligową spółkę. Przychody zostały podzielone między kluby na podstawie modelu podziału obowiązującego od czterech lat. Największe kwoty trafiły do Legii Warszawa, Piasta Gliwice i Lechii Gdańsk.

Betfan logo

Tegoroczne wybory do Europarlamentu wygra Prawo i Sprawiedliwość – taki rozwój zdarzeń obstawia aż 88% graczy w BETFAN. Zwycięstwa Koalicji Europejskiej oczekuje zaledwie co ósmy typujący w pojedynku PiS kontra KE (12%). Mimo to oba ugrupowania powinny zakończyć najbliższe wybory z bardzo zbliżonym wynikiem – 83% zakłada się, że koalicja zdobędzie powyżej 36% głosów, podczas gdy poparcie dla PiS wg 86% graczy nie przekroczy 40%.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, do 2022 r. planuje zastąpić swoją przeszło sześciotysięczną flotę podnośników wykorzystywanych w terminalach i magazynach energooszczędnymi wózkami na akumulatory litowo-jonowe. Proekologiczny projekt obejmie całą Europę, w tym oddziały Dachser w Polsce. Dzięki temu operator zmniejszy emisję CO2 o 9,6 tysięcy ton rocznie.

BETFAN logo

BETFAN, który zadebiutował na polskim rynku bukmacherskim, chce przyciągać graczy innowacyjnymi rozwiązaniami. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, jako jedyny w Polsce oferuje szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy nawet pogody. BETFAN obecnie koncentruje się na działaniach wyłącznie w Internecie i zamierza zdobywać pozycję poprzez intensywną, nowoczesną komunikację w tym kanale oraz bogaty pakiet korzyści dla graczy. W ciągu 3-4 lat chce znaleźć się w gronie pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

PORTA KMI POLAND zaprezentuje się podczas Łódź Design Festival w specjalnie zaprojektowanej instalacji mieszkania „Ekoeksperymentarium”. Jest to projekt edukacyjny, który z perspektywy rodziny przedstawia, jak małymi krokami wdrożyć w codzienne życie rozwiązania przyjazne dla naszej planety. Interaktywną wystawę można zwiedzać od 17 do 26 maja.

Fabryka Pizzy logo

W Krakowie ruszyła kolejna restauracja Fabryki Pizzy, należąca do grupy Sfinks Polska, zarządzającej sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i WOOK. Lokal, w którym  będzie można spróbować pizzy oraz innych dań kuchni włoskiej mieści się przy ul. Lubostroń 22G i jest prowadzony w modelu franczyzowym.

Dachser logo

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, został partnerem XIII edycji łódzkiej gry miejskiej Marketing Challenge. Impreza organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu UŁ MarkeTEAM odbędzie się 11 maja. W wydarzeniu weźmie udział ponad 20 zespołów złożonych ze studentów i absolwentów uczelni z całej Polski.

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych na świecie, rozwija swoją sieć w Czechach. W ramach rozbudowy oddziału w Ostrawie powstanie nowy budynek magazynowy oraz administracyjny o łącznej powierzchni 3,9 tys. mkw. Firma planuje wprowadzić się do obiektu w okresie wakacyjnym.

Sfinks logo

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami takimi jak Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło czy Fabryka Pizzy, wypracowała w 2018 r. przychody w wysokości 175,20 mln zł wobec 182,55 mln zł w 2017 r., jednocześnie zwiększając rentowność na sprzedaży do 15,4% (+2,4 p.p. r/r). W efekcie w minionym roku spółka zanotowała zysk operacyjny na poziomie 2,47 mln zł (wzrost o 7,26 mln zł wobec 2017 r.), a także znacząco poprawiła wynik netto, który wyniósł -3,44 mln zł (wzrost o 5,33 mln zł wobec 2017 r.). Ubiegły rok w Sfinksie stał pod znakiem realizacji zadań określonych w strategii – rozwoju portfolio marek, wdrażania systemu IT do zarządzania sprzedażą i rentownością, rozwoju delivery oraz pozyskiwania źródeł finansowania.

Porta logo

PORTA KMI POLAND, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, uruchomiła pierwszą w polskiej branży stolarki otworowej infolinię dla monterów. Pod numerem 58 333 12 13 mogą otrzymać informacje na temat montażu drzwi, produktów i szkoleń. Infolinia działa w ramach Akademii Dobrego Montażu, centrum szkoleniowo-autoryzacyjnego otwartego oficjalnie przez PORTA KMI POLAND w zeszłym roku.

Dachser logo

Dachser Polska rozwija działalność w branży chemicznej – w 2018 r. operator logistyczny zwiększył łączne obroty z tytułu transportu chemii o blisko 70% r/r. W segmencie eksportu drobnicowego roczny wzrost obrotów Dachser Chem-Logistics wyniósł niemal 82%.

Wspólny rozwój: tak brzmiało motto niewielkiej firmy z hiszpańskiej Saragossy, która weszła na rynek w 1983 r. zaopatrując handel oraz klientów przemysłowych w przewody hydrauliczne oraz pneumatyczne, a także złączki ze stali nierdzewnej. Dziś Dicsa jest już firmą globalną, a rolą Dachser jest zapewnienie jej inteligentnej logistyki z jednego źródła.