epower epower

Epower.pl jest marką należącą do spółki Empower Energy, która prowadzi działalność w zakresie sprzedaży energii elektrycznej i jest pierwszym w Polsce sprzedawcą prądu wyłącznie przez internet. Firma kupuje prąd hurtowo i odsprzedaje detalicznie gospodarstwom domowym i firmom. Klienci Epower nie są związani z dostawcą wieloletnią umową i zachowują wolność wyboru sprzedawcy co roku. Epower.pl swoje usługi zaczął świadczyć we wrześniu 2014 r.

Dachser Dachser

Dachser jest jednym z wiodących operatorów logistycznych na świecie. Oferuje kompleksową logistykę transportu, magazynowania oraz usług dodatkowych w dwóch obszarach biznesowych: Dachser Air & Sea Logistics oraz Dachser Road Logistics (ten drugi obszar podzielony jest na dwa segmenty: Dachser European Logistics i Dachser Food Logistics). Ofertę firmy uzupełniają kompleksowe rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej. Operator posiada własne struktury krajowe w 42 państwach i 437 lokalizacji na całym świecie, w których zatrudnia ponad 25 tys. pracowników i obsługuje rocznie około 74 mln przesyłek o łącznej wadze 35 mln ton. Bazą do zapewnienia najwyższej jakości usług logistycznych w skali globalnej jest płynnie działająca sieć transportowa oraz zintegrowane, innowacyjne rozwiązania IT. Dachser prowadzi działalność z uwzględnieniem idei społecznej odpowiedzialności biznesu.

Tikkurila Tikkurila

Tikkurila jest jednym z wiodących dostawców profesjonalnych rozwiązań w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni. Jest liderem sektora farb dekoracyjnych w Finlandii, Szwecji i Rosji oraz jednym z czołowych graczy na rynku farbiarskim w krajach bałtyckich i w Polsce. Tikkurila Polska zajmuje się produkcją, dystrybucją i sprzedażą wyrobów w ramach marek: Tikkurila, Jedynka, Beckers oraz Polifarb Dębica i Anza. W ofercie posiada szeroką gamę produktów do malowania wszelkich rodzajów powierzchni, a także szereg wyrobów uzupełniających, służących przygotowywaniu podłoża pod malowanie oraz linię produktów do tworzenia efektów dekoracyjnych. Tikkurila została założona w 1862 roku w Finlandii.

Kompap Kompap

Kompap SA to spółka giełdowa z branży poligraficznej. Posiada w swoim portfelu dwa zakłady graficzne należące do liderów rynku druku dziełowego w Polsce – OZGraf i BZGraf. Spółka ponadto zajmuje się produkcją specjalistycznych artykułów papierniczych i biurowych, jak koperty utajnione czy rolki do bankomatów z nadrukiem, a także drukiem akcydensowym. Kompap jest notowany na GPW od 1996 r.

KRGiC KRGiC

Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu (KRGiC) to organizacja branżowa, która reprezentuje i chroni polski rynek gastronomiczny w kraju i za granicą. Do jej zadań należy działanie na rzecz rozwiązywania problemów branży, tworzenia korzystnych dla jej rozwoju warunków, a także dbanie o pozytywny wizerunek sektora gastronomicznego. KRGiC powstała w 2016 roku z inicjatywy wiodących przedstawicieli branży.

Porta Porta

Porta KMI Poland jest największym producentem drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. W pięciu nowoczesnych fabrykach: w Bolszewie, dwóch zakładach w Ełku, w fabryce w Suwałkach oraz w rumuńskim Aradzie produkuje co miesiąc ponad 85 tys. drzwi wewnętrznych, wejściowych, zewnętrznych i technicznych. W ramach przyjętej w 2015 r. nowej strategii biznesowej firma działa zgodnie z ideą biznesu otwartego, inicjując dialog, współpracę, rozwój i przyczyniające się do niego zmiany. Porta prowadzi działalność od 1992 r. i obecnie zatrudnia ponad 1800 osób. W 2016 r. jej przychody sięgnęły 365 mln zł. Wytwarzane przez Porta drzwi są sprzedawane na rynkach całego świata, tylko w Polsce co miesiąc wybiera je do swoich domów i mieszkań ponad 20 000 klientów.

W restauracjach Sphinx ruszyła promocja dań wprowadzonych niedawno do menu. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Instytut Rozwoju Reklamy, Film Polska Shots, Starcom i Practum Consulting.

(…)

działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting. W telewizji kampania potrwa do 24 marca.

Więcej: Wirtualnemedia.pl, 1 marca 2013

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-reklamuje-supermenu-wideo

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, rozpoczął kampanię reklamową w kinach Helios. (…) wspierające kampanię działania PR zrealizowała agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 12 lutego 2013

http://www.epr.pl/sphinx-reklamuje-sie-w-kinach-helios,zycie-i-styl,37081,1.html