Practum Consulting - agencja PR oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, w tym relacji inwestorskich i komunikacji kryzysowej. Practum to eksperci - praktycy, dla których tworzenie i prowadzenie skutecznych programów PR i IR jest pasją i źródłem osobistej satysfakcji.

Podstawą działalności Practum jest zorientowanie na cele oraz perfekcja wykonania. Dzięki wieloletniemu doświadczaniu konsultanci Practum nie tylko projektują i realizują efektywne strategie komunikowania, ale także potrafią odkryć i wykorzystać utajony potencjał firm, osób i produktów, podejmując dodatkowe działania przekładające się na sukces Klientów.


Pasja - inspiruje nas do podejmowania działań z kreatywnością i determinacją ukierunkowaną na sukces


Doświadczenie - pozwala nam doradzać naszym Klientom i realizować dla nich programy w sposób prowadzący do osiągania postawionych celów


Perfekcja - gwarantuje niezmiennie wysoką jakość realizacji, zarówno w sprawach o znaczeniu strategicznym, jak i drobnych, codziennych aktywnościach

Po raz pierwszy w Polsce został uruchomiony wirtualny supermarket w metrze. Ściany peronów stacji Centrum zostały wyklejone plakatami przypominającymi półki sklepowe Frisco.pl - jednego z największych i najdłużej działających spożywczych e-sklepów. Skanując smartfonem kody kreskowe produktów, można było podczas oczekiwania na metro zrobić zakupy z dostawą wprost do domu.

(...)

Działania public relations prowadzone przez Practum kierowane do dziennikarzy i blogerów zaowocowały licznymi i pozytywnymi publikacjami. Informacje na temat innowacyjnego rozwiązania wprowadzonego prze Frisco.pl pojawiły się m.in. na głównych stronach największych portali internatowych, jak Onet.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl. Tematem interesowały się też media lokalne oraz branżowe, zajmujące się zagadnieniami związanymi z tradycyjnym handlem, e-commerce czy sektorem FMCG. Podziemny - jak go nazywano - sklep stał się przedmiotem analiz w studiach przypadków, a także był wymieniany jako jedno z najistotniejszych wydarzeń w branży e-commerce.

Więcej: Marketing w Praktyce, luty 2014

Grupa Radpol - wytwórca zaawansowanych technologicznie produktów z branży ciepłowniczej i energetycznej - podpisała kontrakt o współpracy z agencją PR Practum Consulting.  W ramach umowy Practum będzie wprowadzać działania na rzecz Radpolu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego, a także zajmie się pełną obsługą biura prasowego grupy. Agencja wesprze również Radpol w komunikacji z rynkiem kapitałowym.

(...)

Practum Consulting to agencja public relations oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, investor relations i zarządzania kryzysowego. Za Practum stoi 14-letnei doświadczenie konsultantów w projektowaniu i realizacji różnorodnych kampanii PR i IR dla firm i organizacji z różnych branż. Konsultanci Practum mają bogate doświadczenie w PR korporacyjnym, planowaniu oraz pełnej realizacji komunikacji podczas fuzji i przejęć, debiutów giełdowych i komunikacji z inwestorami, a także realizacji działań mających na celu promocję produktów i wydarzeń, w PR sportowym oraz projektowaniu i prowadzeniu kampanii społecznych, edukacyjnych i programów CSR.

Więcej: E-polimery.pl, 3 grudnia 2013

Internetowy supermarket Frisco.pl ruszył z kampanią reklamową, w ramach której na jednej ze stacji metra warszawskiego powstał wirtualny sklep pozwalający robić zakupy za pomocą smartfonów.

(...)

Przygotowaniem kampanii i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dział marketingu Frisco.pl, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: wirtualnemedia.pl, 6 listopada 2013

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wirtualny-sklep-w-warszawskim-metrze-od-frisco-pl

Frisco.pl uruchomiło pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się ponad 150 produktów. Klienci czekając na metro mogą za pomocą smartfona zamówić wybrane towary z wirtualnych półek.

(...)

Kampania została przygotowana przez dział marketingu Frisco.pl, który zajął się również zakupem mediów. Działania PR prowadzi z kolei agencja public relations Practum Consulting. Wirtualny sklep w metrze to pierwsza tego typu akcja w Polsce.

Więcej: infotram.pl, 6 listopada

http://infotram.pl/text.php?id=59978

Frisco.pl uruchomiło pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się ponad 150 produktów. Klienci czekając na metro mogą za pomocą smartfona zamówić wybrane towary z wirtualnych półek.

(...)

Kampania została przygotowana przez dział marketingu Frisco.pl, który zajął się również zakupem mediów. Działania PR prowadzi z kolei agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: media2.pl, 6 listopada

http://media2.pl/internet/107602-Frisco.pl-rusza-z-wirtualnym-sklepem-w-metrze.html

Spożywczy sklep internetowy Frisco uruchomił e-supermarket w warszawskim metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejono grafikami przedstawiającymi półki sklepowe z ponad 150 produktami. Pasażerowie czekający na metro mogą za pomocą smartfonów zamawiać wybrane towary, a sklep dostarczy je pod wskazany adres.

(...)

Kampania została przygotowana przez dział marketingu Frisco.pl, który zajął się również zakupem mediów. Działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:marketing-news.pl, 5 listopada

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=40219