Rozpoczynająca się właśnie trzecia edycja kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka” jest skierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat, które spodziewają się dziecka lub planują ciążę. Przekaz zwraca uwagę, że nawet najmniejsza ilość alkoholu wypita przez kobietę w ciąży może mieć szkodliwy wpływ na rozwój nienarodzonego jeszcze dziecka. (…)Za kreację i realizację kampanii – zaplanowanej do października – odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, a działania public relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting. Organizatorem akcji jest Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.

Więcej:Wirtualnemedia.pl, 19 sierpnia 2010

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rusza-antyalkoholowa-kampania-lepszy-start-dla-twojego-dziecka

Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Lepszy start dla Twojego dziecka", organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). (…) Działania kierowane są zarówno bezpośrednio do kobiet, jak i lekarzy ginekologów oraz położnych. Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:Marketingowiec.pl, 19 sierpnia 2010

Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. (…) Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:Epr.pl, 19 sierpnia 2010

http://epr.pl/rusza-kampania-lepszy-start-dla-twojego-dziecka,kultura-i-nauka,25285,1.html

Rusza trzecia edycja kampanii edukacyjnej "Lepszy start dla Twojego dziecka", organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania jest skierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. (...) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:Epr.pl, 19 sierpnia 2010

Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę.(…) Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:Prportal.pl, 19 sierpnia 2010

http://prportal.pl/2010/08/zp-pps-rusza-z-kampania-%E2%80%9Elepszy-start-dla-twojego-dziecka%E2%80%9D/

Rusza kampania reklamowa nowego menu w restauracjach Sphinx. Akcję pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” przygotowały agencja STGR i dom mediowy MediaOn. Startująca właśnie kampania restauracji Sphinx reklamuje nowości w ich ofercie, przede wszystkim menu śniadaniowe, lunchowe i dla dzieci oraz zmienione menu główne. (…) Kreację kampanii przygotowała agencja STGR, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn, a obsługą public relations zajmuje się agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: WirtualneMedia.pl, 10 czerwca 2010

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-reklamuje-menu-dla-glodnych-wrazen-wideo

Sphinx rozpoczyna kampanię reklamową „Dla głodnych wrażeń”, która będzie promowała nowe menu i poszerzoną ofertę restauracji. Promocja obejmuje wprowadzone po raz pierwszy uzupełniające karty dań. (…) Za kreację kampanii odpowiada agencja STGR, a zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy MediaOn. Obsługę PR zapewnia agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 9 czerwca 2010

http://www.epr.pl/restauracje-sphinx-z-kampania-dla-glodnych-wrazen,zycie-i-styl,24744,1.html

Sphinx rozpoczyna kampanię reklamową „Dla głodnych wrażeń”, która będzie promowała nowe menu i poszerzoną ofertę restauracji. Promocja obejmuje wprowadzone po raz pierwszy uzupełniające karty dań: menu śniadaniowe, lunchowe i dla dzieci oraz zmienione menu główne opracowane na podstawie analizy upodobań klientów restauracji. (…) Za kreację kampanii odpowiada agencja STGR, a zakupem i planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy MediaOn. Obsługę PR zapewnia agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 9 czerwca 2010

http://prportal.pl/2010/06/09/restauracje-sphinx-%E2%80%9Edla-glodnych-wrazen%E2%80%9D/