PR korporacyjny Jacek Yerka - Low cost airlines

Tworzymy i realizujemy kompleksowe strategie komunikacyjne dla organizacji – firm, grup kapitałowych czy instytucji pozarządowych. Wspieramy naszych Klientów w długoterminowym budowaniu całościowego wizerunku poprzez integrowanie działań komunikacyjnych dotyczących różnych obszarów funkcjonowania firm. Kluczowym elementem działań realizowanych przez zespół Practum jest spójny przekaz oraz systematyczna komunikacja z otoczeniem. Nastawienie na dobrą i płynną komunikację to jedna z najlepszych metod budowania zrozumienia pomiędzy firmą i grupami docelowymi. Naszym Klientom doradzamy w wyborze treści, formy, narzędzi komunikacji, a także momentu upublicznienia danego przekazu. Kompetencje i wiedza konsultantów Practum w wynikają w dużej mierze z wieloletniego doświadczenia w korporacyjnej obsłudze różnego rodzaju organizacji. Kluczem do naszego sukcesu w tym obszarze była zawsze inicjatywa, solidność i dokładność w przygotowaniu wszelkich materiałów oraz gotowość do ciągłego podnoszenia wiedzy na temat specyfiki Klienta. Realizujemy też dedykowane szkolenia medialne i szkolenia kryzysowe dla Klientów z zewnątrz.


PRaktykuje się...

Szkolenia kryzysowe Jacek Yerka - Dom nad wodospadem

Specjaliści Practum, jako uznani w branży specjaliści z zakresu zarządzania kryzysami, realizują też szkolenia kryzysowe. Wskazujemy, jakie działania pozwalają zmniejszać ryzyko wystąpienia kryzysów lub niwelować ich negatywne skutki, a także szkolimy z zasad skutecznej komunikacji kryzysowej. Częścią naszych szkoleń kryzysowych są symulacje kryzysów. Przygotowujemy także kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania kryzysowego w organizacjach i współpracujemy z Klientami przy ich wdrażaniu.

Naszym stałym Klientom zapewniamy pełne i bieżące wsparcie w merytorycznym i technicznym przygotowaniu się do każdego wystąpienia. Realizujemy też dedykowane szkolenia medialne i szkolenia kryzysowe dla Klientów z zewnątrz.


PRaktykuje się...

Komunikacja kryzysowa Jacek Yerka - Brontosaurus civitas

Zrealizowaliśmy kilkadziesiąt dużych i małych projektów z zakresu issue management i zarządzania sytuacjami kryzysowymi, co zostało docenione nie tylko przez naszych Klientów, ale też projekty te wielokrotnie znajdowały uznanie w konkursach PR w kategorii komunikacja kryzysowa lub antykryzysowa. Na bieżąco śledzimy również światową fachową literaturę z tego zakresu, by móc proponować klientom najbardziej efektywne rozwiązania w sytuacjach kryzysowych.

Bazując na wieloletnim doświadczeniu zapewniamy naszym Klientom pełne i profesjonalne wsparcie w przypadku wystąpienia kryzysu. Zajmujemy się przygotowaniem strategii działań i zarządzamy komunikacją kryzysową, realizując działania w tym zakresie. Przygotowujemy również programy mające na celu odbudowanie wizerunku firmy po kryzysie. Przede wszystkim jednak wdrażamy rozwiązania pozwalające na minimalizowanie ryzyka związanego z negatywnymi zdarzeniami. Przygotowujemy niezbędne procedury oraz materiały na wypadek kryzysu, obejmujące plany działań i scenariusze kryzysowe, prowadzimy też szkolenia kryzysowe i symulacje kryzysów.


PRaktykuje się...

investor relations Jacek Yerka - Podwójne życie II

Relacje inwestorskie oraz prowadzenie projektów związanych z obecnością spółek na giełdzie to jedna z naszych silnych stron. Obsługujemy zarówno firmy notowane na głównym parkiecie GPW, na NewConnect, jak i na Catalyst. Wspieramy komunikacyjnie Klientów na wszystkich etapach bycia emitentem - począwszy od debiutu giełdowego po bieżące komunikowanie się z akcjonariuszami i rynkiem kapitałowym. Doradzamy także w złożonych projektach jak wprowadzenie spółki do notowań równoległych na innej giełdzie, ogłoszenie i przeprowadzenie wezwania czy wycofanie spółki z parkietu. W przypadku IPO wspieramy Klientów w całym procesie przygotowań, włączając się także w prace nad prospektem emisyjnym lub memorandum informacyjnym. Spółkom notowanym doradzamy w wypełnianiu obowiązków informacyjnych, w tym w przygotowaniu raportów bieżących i okresowych. Organizujemy road shows oraz inne spotkania z inwestorami instytucjonalnymi i analitykami giełdowymi. Wspólnym mianownikiem naszych działań w obszarze IR jest budowanie zaufania do notowanych spółek poprzez rzetelne komunikowanie z rynkiem, budowanie ich wizerunku jako perspektywicznych inwestycji i umacnianie ich wartości dla akcjonariuszy.


PRaktykuje się...

public relations Jacek Yerka - Sad poziomkowy

Złożoność i zmienność to codzienne uwarunkowania PR, w których konsultanci Practum czują się jak ryby w wodzie. To bowiem cechy nieodłącznie związane z procesami zachodzącymi w organizacjach i ich otoczeniu, w ramach których od lat realizujemy skuteczne programy public relations pozwalające na budowanie i utrzymywanie dialogu, wzajemnego zrozumienia i zaufania. Jako praktycy z wieloletnim doświadczeniem, efektywnie doradzamy i zarządzamy działaniami PR w przedsiębiorstwach i organizacjach reprezentujących różnorodne branże. Wiemy jak prowadzić komunikację z mediami, a także pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi czy grupami społecznymi. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, skrupulatnie analizujemy sytuację i identyfikujemy możliwości budowania pozytywnego wizerunku. Jesteśmy specjalistami w wielu sferach public relations m.in. PR korporacyjnym, produktowym, sportowym, CSR czy komunikacji kryzysowej. Prowadzimy relacje z tradycyjnymi mediami jak również w obszarze mediów społecznościowych. Strategiczne podejście, ścisłe ukierunkowanie na cele Klienta, dbałość o szczegóły i precyzja realizacji to cechy wyróżniające prowadzone przez nas działania Public Relations.


PRaktykuje się...

relacje z mediami Jacek Yerka - Ventimigla

To nam zależy, by prowadzone przez nas działania z zakresu relacji z mediami przynosiły wymierne, pozytywne efekty. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie w dziedzinie media relations zdobywane w wielu branżach i przy różnych kampaniach sprawiają, że jesteśmy ekspertami w tym obszarze. Wiemy, co i jak mówić, by było to zauważalne i ciekawe. Dlatego to my podejmujemy inicjatywę i podpowiadamy Klientowi, jak wykorzystać potencjał - czasem utajony - drzemiący w firmie. Dbamy też o wszelkie szczegóły, które mają zapewnić sukces prowadzonych przez nas działań.

Podstawą naszej pracy jest przemyślana koncepcja, szczegółowy plan działań, precyzyjny wybór mediów i dziennikarzy, odpowiednio dobrane narzędzia, a przede wszystkim umiejętność ich wykorzystania i szybkiego dostosowania się do nowych okoliczności. Solidnie i z dbałością o detale przygotowujemy materiały prasowe, skutecznie organizujemy konferencje i aranżujemy wywiady. Znamy dobrze świat mediów i wiemy jak efektywnie współpracować z dziennikarzami.


PRaktykuje się...

IPRA Award IPRA Golden World Award
2015

SABRE Award Gold Gold SABRE Award
2015

Stevie Bronze Award Stevie® Award Bronze
2014

Nagroda Złoty Spinacz Wyróżnienie Złoty Spinacz
2013

Kampanie z zakresu public relations, investor relations i komunikacji kryzysowej realizowane przez konsultantów Practum wielokrotnie zyskiwały uznanie w konkursach PR w Polsce i za granicą. Były nagradzane w międzynarodowych konkursach IPRA Golden World Awards, SABRE Awards, International Stevie Awards, jak również w najważniejszym konkursie PR w Polsce - Złote Spinacze.

Agencja Practum zwyciężyła w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards for Excellence 2015 organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Nagrodę otrzymała w kategorii „Kampania NGO – Agencja” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Były one realizowane wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”.

IPRA Golden World Award to już kolejne wyróżnienie przyznane za ten program. W maju 2015 roku agencja Practum zdobyła statuetkę Gold SABRE Award 2015 w kategorii geograficznej „The Baltic”.

Kampania została zakwalifikowana również do finału PR Daily’s Nonprofit PR Awards 2015.

Wcześniej uznanie znajdowały również takie realizowane przez nas programy public relations i investor relations jak "Sfinks Polska kontra Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów" - brązowa statuetka Stevie® 2014 w międzynarodowym konkursie - International Business Awards w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa” oraz wyróżnienie Złoty Spinacz 2013 w kategorii "Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa", „Sukces wezwania Dalkia Polska na Praterm” – wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2008, „Widzew Łódź w walce o praworządność w procesach dyscyplinarnych PZPN” - wyróżnienie w konkursie Złote Spinacze 2008, „CEDC w drodze po Polmos Białystok” - Złoty Spinacz 2006.

Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".

(...)

Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: retail360.pl, 8 kwietnia 2014

http://retail360.pl/frisco-pl-z-nowa-kampania-w-metrze/