Wzrost popularności strony internetowej o ponad 500%, wzmożone zainteresowanie ofertą firmy oraz większa liczba klientów – takie efekty przyniósł łódzkiej firmie Dukos pierwszy miesiąc współpracy z RTS Widzew Łódź. W tym okresie na stronie widzew.pl klub prowadził działania promujące nowego partnera, których celem było zaprezentowanie firmy Dukos kibicom.

Po podpisaniu umowy z Widzewem Dukos zanotował większy ruch klientów w salonie nawet ok. 300-400%, a liczba odwiedzin na stronie Dukos.pl wzrosła o ok. 550%. W związku z pozytywnym oddźwiękiem odnośnie współpracy z Widzewem firma Dukos przygotowała specjalną ofertę rabatową dla sympatyków klubu z al. Piłsudskiego. Do końca lipca będą oni mogli skorzystać z 15% zniżki na produkty do wyposażenia domów, mieszkań czy biur.

- Reklama na oficjalnej stronie klubu to skuteczna metoda na wzrost liczby klientów i zwiększenie przychodów firmy. Promując się z Widzewem już po miesiącu osiągnęliśmy założone cele. Możemy pochwalić się większą rozpoznawalnością marki oraz wzrostem zainteresowania naszą ofertą. To dowód, że Widzew to po prostu gotowy przepis na sukces dla każdej firmy – mówi Michał Łęczycki z Dukos Łódź. Więcej wypowiedzi można znaleźć na widzewskim kanale w serwisie Youtube: http://www.youtube.com/user/WIDZEW1910TV#p/u/0/L4SG4NIz69M

- Bardzo cieszą nas informacje, że współpraca z Widzewem już po miesiącu okazuje się takim sukcesem dla firmy Dukos. Dla nas to niezbity dowód, że nasza strategia komunikacji biznesowej idzie w dobrym kierunku, a w marce Widzewa nieustannie drzemie wyjątkowa siła i potencjał, które przynoszą korzyści naszym partnerom - mówi Marcin Animucki, prezes zarządu RTS Widzew Łódź.

Po podpisaniu umowy z Widzewem logo firmy Dukos towarzyszyło artykułom publikowanym na oficjalnej witrynie internetowej Widzewa. Ponadto reklamy nowego partnera pojawiały się również na stronie klubu w formie bannerów. Uzupełnieniem kampanii prowadzonej na rzecz firmy Dukos będą materiały BTL wykorzystane w mailingach i na terenie stadionu Widzewa.