Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, zwiększa sprzedaż dla znaczącego producenta wyrobów cukierniczych w Wielkiej Brytanii - firmy Haywood & Padgett. Po pierwszym zleceniu na 300 tys. opakowań w 2012 r. brytyjska firma zdecydowała się na kontynuowanie współpracy z Plast-Boxem i zamówienie kolejnej partii opakowań do swoich ciastek, które będą sprzedawane w sieci Tesco. Plast-Box szacuje, że wartość dostaw na rzecz Haywood & Padgett na koniec 2013 roku wyniesie ok. 1 mln zł.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, prognozuje na 2013 r. wzrost przychodów do 144 532 tys. zł, a nie jak wcześniej zakładano do 129 539 tys. zł. Według zaktualizowanej prognozy w bieżącym roku EBITDA ma wynieść 17 795 tys. zł, zysk brutto 7 672 tys. zł, a  zysk netto 6 550 tys. zł.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, wprowadził do oferty nowe okrągłe wiadra jednoobrzeżowe o pojemności 12, 25 i 33L. Ich konstrukcja spełnia wymagania UE dotyczące przechowywania produktów spożywczych, a także ułatwia paletyzację w procesie napełniania i w transporcie. Nowością w ofercie Plast-Boxu jest też możliwość aplikacji etykiet IML na okrągłym wiadrze 17,5L typu 11-1750 BIS. Rozszerzenie oferty produktowej jest efektem sfinalizowania przez spółkę kolejnego etapu procesu inwestycyjnego zaplanowanego na lata 2012-2013.

Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting. Practum będzie prowadzić działania na rzecz Plast-Boxu z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i będzie wspierać zarząd w komunikacji z rynkiem kapitałowym. Jednocześnie Practum przejmuje pełną obsługę biura prasowego spółki.